7ο ΕΠΑΛ ΛΑΡΙΣΑΣ

η γνώση μετράει

  • Μεγαλύτερο μέγεθος γραμματοσειράς
  • Προκαθορισμένο μέγεθος γραμματοσειράς
  • Μικρότερο μέγεθος γραμματοσειράς

Πρόσκληση Γονέων / Κηδεμόνων μαθητών/τριών κάθε βαθμίδας σε διαδικτυακή ενημερωτική συνάντηση με θέμα: «Παιδιά και έφηβοι στις μέρες του #ΜΕΝΟΥΜΕ ΣΠΙΤΙ : ενημέρωση για την πανδημία COVID 19

E-mail Εκτύπωση PDF

 

Αγαπητοί γονείς,

Η Περιφερειακή Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Αττικής, σε συνεργασία με την

2η Υγειονομική Περιφέρεια Πειραιώς και Αιγαίου και το Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών της Ιατρικής Σχολής ΕΚΠΑ

«Στρατηγικές Αναπτυξιακής και Εφηβικής Υγείας» σας προσκαλούν στην ενημερωτική διαδικτυακή συνάντηση με γενικό θέμα:

«Παιδιά και έφηβοι στις μέρες του #ΜΕΝΟΥΜΕ ΣΠΙΤΙ : ενημέρωση για την πανδημία COVID 19»,

που θα πραγματοποιηθεί σε συνθήκες ζωντανής μετάδοσης στο Youtube την Τετάρτη 29 Απριλίου και ώρες 18:30-20:00.

Συμμετέχουν επίσης τα δίκτυα του ΟΚΑΝΑ και του προγράμματος

«Από το Α έως το Ω : μια Ακαδημία για Γονείς» της Ελληνικής Εταιρείας Εφηβικής Ιατρικής (Ε.Ε.Ε.Ι.)

Προκειμένου να παρακολουθήσετε την ενημερωτική συνάντηση ζωντανά,

δεν έχετε παρά να πληκτρολογήσετε την ακόλουθη ηλεκτρονική διεύθυνση σε ένα φυλλομετρητή,

δηλαδή, ένα πρόγραμμα πλοήγησης στο διαδίκτυο:

https://youtu.be/Yl5Cleb5cio 

       Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε πως οι ομιλίες θα μαγνητοσκοπηθούν

και πως αυτή η μαγνητοσκόπηση (το βίντεο) της εκδήλωσης

θα είναι διαθέσιμη και μετά το τέλος της πραγματοποίησης της στο youtubeμε τον τίτλο

:«Παιδιά και έφηβοι στις μέρες του #ΜΕΝΟΥΜΕ ΣΠΙΤΙ : ενημέρωση για την πανδημία COVID 19»,

ώστε να μπορέσετε να την παρακολουθήσετε.

Το πρόγραμμα της ενημερωτικής εκδήλωσης είναι το ακόλουθο:

Γεώργιος Κόσυβας

Περιφερειακός Διευθυντής Εκπαίδευσης Αττικής

Μαρία Δίπλα

Υποδιοικήτρια 2ης ΔΥΠε Πειραιώς/Αιγαίου

Κων/νος Κοκκώλης

Αντιπρόεδρος ΔΣ ΟΚΑΝΑ

Καλωσόρισμα - Συντονισμός

Μαρίζα Τσολιά

Καθηγήτρια Παιδιατρικής-Λοιμωξιολογίας

Διευθύντρια Β΄ Παιδιατρικής Κλινικής ΕΚΠΑ

Χαρακτηριστικά της λοίμωξης COVID 19

στα παιδιά και τους εφήβους

Άρτεμις Τσίτσικα

Αναπλ. Καθηγήτρια Παιδιατρικής-Εφηβικής Ιατρικής ΕΚΠΑ

Επιστ. Υπεύθυνος Μονάδας Εφηβικής Υγείας (Μ.Ε.Υ.), Β΄ Παιδιατρική Κλινική ΕΚΠΑ

#ΜΕΝΟΥΜΕ ΣΠΙΤΙ. Και τώρα τι γίνεται;
Διαχείριση των σχέσεων μέσα στην οικογένεια στην εποχή του COVID 19

 

Ευθαλία Τζίλα

Παιδοψυχίατρος MSc

Ακαδημαϊκή υπότροφος ΕΚΠΑ

#ΜΕΝΟΥΜΕ ΣΠΙΤΙ Οδηγός επιτυχίας για τις Πανελλαδικές εξετάσεις

Δρ Αλέξανδρος Καπανιάρης

Συντονιστής Εκπαιδευτικού Έργου Πληροφορικής (ΠΕ86) ΠΕ.Κ.Ε.Σ. Θεσσαλίας

#ΜΕΝΟΥΜΕ ΣΠΙΤΙ: Εργαλεία και δράσεις στο δρόμο για την εξ αποστάσεως εκπαίδευσης – Δημιουργικό διαδίκτυο

 

Τελευταία Ενημέρωση στις Παρασκευή, 24 Απρίλιος 2020 12:20
 

ΟΔΗΓΟΣ ΕΠΙΤΥΧΙΑΣ ΓΙΑ ΤΙΣ ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΕΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ

E-mail Εκτύπωση PDF

ΟΔΗΓΟΣ ΕΠΙΤΥΧΙΑΣ ΓΙΑ ΤΙΣ ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΕΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ

ΣΤΗΝ ΕΠΟΧΗ ΤΟΥ #ΜΕΝΟΥΜΕ ΣΠΙΤΙ

 

Άρτεμις Κ. Τσίτσικα

Αναπλ. Καθηγήτρια Παιδιατρικής-Εφηβικής Ιατρικής ΕΚΠΑ

Πρόεδρος Ελληνικής Εταιρείας Εφηβικής Ιατρικής (Ε.Ε.Ε.Ι.)

 

Ευθαλία Τζίλα

Παιδοψυχίατρος MSc – Ακαδημαϊκή Υπότροφος ΕΚΠΑ

 

  1. 1.ΔΙΑΤΗΡΗΣΗ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗΣ ΡΟΥΤΙΝΑΣ

Δεν υπάρχει πλέον το σχολείο μέσα στην ημέρα, τα μαθήματα γίνονται διαδικτυακά, με αποτέλεσμα να δημιουργείται η εντύπωση ότι «είμαστε σε διακοπές», «υπάρχει άπλετος χρόνος» και άρα, μπορούμε να χαλαρώσουμε. Ωστόσο, κάτι τέτοιο θα σε αποσυντονίσει και θα σε απομακρύνει από το στόχο σου. Είναι σημαντικό να διατηρήσεις ένα ημερήσιο πρόγραμμα που θα οργανώσεις με βάση τις ανάγκες σου και θα αφορά όλες τις πτυχές της καθημερινότητας : τον ύπνο, τα γεύματα, τη μελέτη και τον χρόνο χαλάρωσης. Η καθημερινή ρουτίνα είναι σημαντική και δημιουργεί ασφάλεια και μία κανονικότητα, ενώ καταπολεμά το άγχος και απομακρύνει τα δυσάρεστα συναισθήματα.

Ένα ακόμη μυστικό είναι να ξεκινάς το πρωινό με περιποίηση εαυτού και να φοράς ρούχα σπιτιού-όχι πυτζάμες. Ένας περιποιημένος και καθαρός χώρος ή δωμάτιο που φροντίζεις καθημερινά, βοηθά επίσης στην γενικότερη οργάνωση της ημέρας.

  1. 2.ΥΠΝΟΣ – ΔΙΑΤΡΟΦΗ ΚΑΙ ΑΣΚΗΣΗ

Προσπάθησε να κοιμάσαι αρκετά (~8 ώρες) και τις ώρες που ο ύπνος είναι πιο βαθύς και ανανεώνει τον οργανισμό (βραδυνές ώρες).

Ο καλός ύπνος ξεκουράζει και βοηθά τη μνήμη, την αντίληψη και την κατανόηση, ενώ παράλληλα δημιουργεί καλή διάθεση και ευεξία. Ο ύπνος βοηθά ακόμη στη ρύθμιση της όρεξης και των γευμάτων, ώστε να μην γίνονται υπερβολές στη διατροφή. Διατήρησε τέσσερα περίπου γεύματα με όσο το δυνατόν υγιεινότερες επιλογές και λήψη υγρών για ενυδάτωση. Μπορείς ακόμη να κάνεις περιπάτους, τρέξιμο ή οποιαδήποτε ήπια σωματική άσκηση επιλέξεις για μισή ώρα καθημερινά.

  1. 3.ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΤΗΣ ΗΜΕΡΗΣΙΑΣ ΥΛΗΣ

Οργάνωσε όσο καλύτερα μπορείς την ημερήσια ύλη και χρησιμοποίησε χρωματιστούς μαρκαδόρους στα σημεία που σε δυσκολεύουν περισσότερο. Κατά τη διάρκεια της μελέτης άφησε το κινητό σου εκτός δωματίου, για να μην αποσυντονίζεσαι από μηνύματα που πιθανόν λαμβάνεις. Μην ξεχνάς πως έχεις διανύσει μεγάλο δρόμο για να φτάσεις ως εδώ και ήδη βρίσκεσαι λίγο πριν το τέρμα. Καλό θα ήταν να μην αφήνεις για αύριο ότι μπορείς να κάνεις σήμερα. Προγραμμάτισε την ημερήσια ύλη και μην παρασύρεσαι από σενάρια π.χ. ότι οι εξετάσεις θα γίνουν αργότερα κλπ

  1. 4.ΧΑΛΑΡΩΣΕ ΜΕ ΤΟΝ ΤΡΟΠΟ ΣΟΥ

Η χαλάρωση σε βοηθά να ανασυντάσσεσαι και είναι απαραίτητη. Ο χρόνος και τρόπος χαλάρωσης εξαρτάται από εσένα. Μπορείς να μιλήσεις με τους φίλους σου, να ακούσεις μουσική, να κάνεις ασκήσεις χαλάρωσης (βλέπε παρακάτω), να βοηθήσεις στις δουλειές του σπιτιού ή οτιδήποτε άλλο σε ευχαριστεί.

  1. 5.ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΑΓΧΟΥΣ

Η οργάνωση περιορίζει το άγχος. Μην αφήνεις όσα έχεις να κάνεις να συσσωρεύονται, αυτό σε πιέζει και σου δημιουργεί άγχος. Βάλε προτεραιότητες – ποιο είναι επείγον και πιο λιγότερο και ξεκίνα βάζοντας ένα καθημερινό πρόγραμμα προχωρώντας σταθερά.

Μπορείς να κάνεις ασκήσεις χαλάρωσης που βοηθούν πολύ: σε ένα δωμάτιο με ησυχία, κάθισε σε οποιοδήποτε σημείο επιλέξεις στηρίζοντας την πλάτη σου και άρχισε να αναπνέεις αργά και βαθιά, από τη μύτη, χαλαρώνοντας όλο το σώμα. Σκέψου ένα ήρεμο και πολύ όμορφο μέρος, όπως μία ηλιόλουστη παραλία το καλοκαίρι. Σκέψου ευτυχισμένες στιγμές ή επιτυχίες στο παρελθόν που σου έδωσαν χαρά και διώξε κάθε αρνητικό συναίσθημα. Σκέψου επίσης ότι κάνεις το καλύτερο που μπορείς – μια ειλικρινή προσπάθεια προς το στόχο - και αυτό είναι αρκετό.

  1. 6.ΘΕΤΙΚΗ ΣΚΕΨΗ

Για αρχή ας κάνουμε τη σκέψη ότι κάθε επιπλέον δυσκολία μπορεί αρχικά να σε «ξεβολέψει», ωστόσο αν χειριστείς την κατάσταση μπορεί να σου προσφέρει εμπειρία, δύναμη και ευκαιρίες για αλλαγές που τελικά θα σε βοηθήσουν να προσαρμόζεσαι πιο εύκολα.

ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ 1 : ΟΙ ΔΥΣΚΟΛΙΕΣ ΕΧΟΥΝ ΠΑΝΤΑ ΜΙΑ ΘΕΤΙΚΗ ΠΛΕΥΡΑ

Αναλαμβάνουμε δράση όταν έρθουμε αντιμέτωποι με ένα πρόβλημα (π.χ. COVID 19), και τη μεγαλύτερη πρόοδο την κάνουμε τότε. Επίσης, υπάρχουν αντικειμενικά διευκολύνσεις, όπως περισσότερος χρόνος για διάβασμα και μείωση της εξεταστέας ύλης λόγω της πανδημίας COVID 19.

ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ 2 : ΣΗΜΑΣΙΑ ΕΧΕΙ ΤΟ ΠΩΣ ΑΝΤΙΛΑΜΒΑΝΕΣΑΙ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ

Έχε θετική σκέψη, διατήρησε το κέφι σου και μια όμορφη καθημερινή ρουτίνα. Το σίγουρο είναι ότι η κατάσταση αυτή θα ξεπεραστεί και μέσα από την εμπειρία αυτή μπορείς να σμιλέψεις τον χαρακτήρα σου και να αποκτήσεις ανθεκτικότητα.

  1. 7.ΕΧΕ ΠΑΝΤΑ ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΕΣ ΛΥΣΕΙΣ

Αυτό που έχει αξία είναι να κάνεις το καλύτερο δυνατό, ανεξάρτητα από το αποτέλεσμα. Έχε το στόχο και προσπάθησε με όλες τις δυνάμεις σου, ωστόσο εάν τα πράγματα δεν εξελιχθούν όπως τα έχεις σχεδιάσει έχε και ένα δεύτερο πλάνο στο μυαλό σου. Αυτό συμβαίνει συχνά στη ζωή και καλό είναι να είμαστε προετοιμασμένοι - να προσαρμοζόμαστε ανάλογα.

  1. 8.ΚΑΝΕ ΟΝΕΙΡΑ ΓΙΑ ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ

Κάνε νοερές σκέψεις και φαντάσου τον εαυτό σου τον επόμενο χρόνο. Πάλεψε για να γίνεις αυτή η εικόνα που θέλεις. Αυτό θα σου δώσει ώθηση, αφού θα λειτουργήσει ως κίνητρο για να προσπαθήσεις.

  1. 9.ΣΚΕΨΟΥ ΤΗ ΣΧΕΤΙΚΟΤΗΤΑ ΤΩΝ ΠΡΑΓΜΑΤΩΝ

Εκτίμησε τα αγαθά που έχεις και σκέψου ότι υπάρχουν πολλοί άνθρωποι που τα στερούνται (π.χ. η πανδημία έχει πολύ αρνητικότερες συνέπειες σε άλλες χώρες). Εκμεταλλεύσου θετικά όλες τι ευκαιρίες και προσπάθησε να αντιληφθείς ότι αυτό είναι ένα μικρό διάστημα προσπάθειας και όλη η ζωή βρίσκεται μπροστά σου - μπορείς να την ζήσεις υπέροχα !

  1. 10. ΕΑΝ ΔΥΣΚΟΛΕΥΕΣΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΗΣΕ ΤΟ

Μην ξεχνάς πως δεν είσαι μόνη/ος, γι ' αυτό να μοιράζεσαι τις σκέψεις και τους προβληματισμούς σου με ανθρώπους γύρω σου - γονείς, φίλους, καθηγητές. Μια δυσκολία που την μοιραζόμαστε είναι πάντα μια πιο “εύκολη” δυσκολία. Μπορείς επίσης να συμμετέχεις με πολλούς τρόπους στην πλατφόρμα we-knowhow.gr και να τηλεφωνήσεις στη Γραμμή ΜΕΥποστηρίζω 80011 80015 καθημερινά 9.00-15.00 χωρίς χρέωση.

 

Καλή επιτυχία!

Τελευταία Ενημέρωση στις Παρασκευή, 15 Μάιος 2020 21:10
 

Πρόσκληση Γονέων / Κηδεμόνων μαθητών/τριών κάθε βαθμίδας σε διαδικτυακή ενημερωτική συνάντηση με θέμα: «Παιδιά και έφηβοι στις μέρες του #ΜΕΝΟΥΜΕ ΣΠΙΤΙ : ενημέρωση για την πανδημία COVID 19

E-mail Εκτύπωση PDF

 

Αγαπητοί γονείς,

Η Περιφερειακή Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Αττικής,

σε συνεργασία με την 2η Υγειονομική Περιφέρεια Πειραιώς και Αιγαίου και

το Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών της Ιατρικής Σχολής ΕΚΠΑ

«Στρατηγικές Αναπτυξιακής και Εφηβικής Υγείας» σας προσκαλούν στην

ενημερωτική διαδικτυακή συνάντηση με γενικό θέμα: «Παιδιά και έφηβοι

στις μέρες του #ΜΕΝΟΥΜΕ ΣΠΙΤΙ : ενημέρωση για την πανδημία COVID 19»,

που θα πραγματοποιηθεί σε συνθήκες ζωντανής μετάδοσης στο Youtube την

Τετάρτη 29 Απριλίου και ώρες 18:30-20:00.

Συμμετέχουν επίσης τα δίκτυα του ΟΚΑΝΑ και του

προγράμματος «Από το Α έως το Ω : μια Ακαδημία για Γονείς» της Ελληνικής Εταιρείας Εφηβικής Ιατρικής (Ε.Ε.Ε.Ι.)

Προκειμένου να παρακολουθήσετε την ενημερωτική συνάντηση ζωντανά,

δεν έχετε παρά να πληκτρολογήσετε την ακόλουθη ηλεκτρονική

διεύθυνση σε ένα φυλλομετρητή, δηλαδή, ένα πρόγραμμα πλοήγησης στο διαδίκτυο:

https://youtu.be/Yl5Cleb5cio 

       Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε πως οι ομιλίες θα μαγνητοσκοπηθούν και πως αυτή η μαγνητοσκόπηση (το βίντεο) της εκδήλωσης θα είναι διαθέσιμη και μετά το τέλος της πραγματοποίησης της στο youtube με τον τίτλο :«Παιδιά και έφηβοι στις μέρες του #ΜΕΝΟΥΜΕ ΣΠΙΤΙ : ενημέρωση για την πανδημία COVID 19»,ώστε να μπορέσετε να την παρακολουθήσετε.

Το πρόγραμμα της ενημερωτικής εκδήλωσης είναι το ακόλουθο:

Γεώργιος Κόσυβας

Περιφερειακός Διευθυντής Εκπαίδευσης Αττικής

Μαρία Δίπλα

Υποδιοικήτρια 2ης ΔΥΠε Πειραιώς/Αιγαίου

Κων/νος Κοκκώλης

Αντιπρόεδρος ΔΣ ΟΚΑΝΑ

Καλωσόρισμα - Συντονισμός

Μαρίζα Τσολιά

Καθηγήτρια Παιδιατρικής-Λοιμωξιολογίας

Διευθύντρια Β΄ Παιδιατρικής Κλινικής ΕΚΠΑ

Χαρακτηριστικά της λοίμωξης COVID 19

στα παιδιά και τους εφήβους

Άρτεμις Τσίτσικα

Αναπλ. Καθηγήτρια Παιδιατρικής-Εφηβικής Ιατρικής ΕΚΠΑ

Επιστ. Υπεύθυνος Μονάδας Εφηβικής Υγείας (Μ.Ε.Υ.), Β΄ Παιδιατρική Κλινική ΕΚΠΑ

#ΜΕΝΟΥΜΕ ΣΠΙΤΙ. Και τώρα τι γίνεται;
Διαχείριση των σχέσεων μέσα στην οικογένεια στην εποχή του COVID 19

 

Ευθαλία Τζίλα

Παιδοψυχίατρος MSc

Ακαδημαϊκή υπότροφος ΕΚΠΑ

#ΜΕΝΟΥΜΕ ΣΠΙΤΙ Οδηγός επιτυχίας για τις Πανελλαδικές εξετάσεις

Δρ Αλέξανδρος Καπανιάρης

Συντονιστής Εκπαιδευτικού Έργου Πληροφορικής (ΠΕ86) ΠΕ.Κ.Ε.Σ. Θεσσαλίας

#ΜΕΝΟΥΜΕ ΣΠΙΤΙ: Εργαλεία και δράσεις στο δρόμο για την εξ αποστάσεως εκπαίδευσης – Δημιουργικό διαδίκτυο

 

Τελευταία Ενημέρωση στις Παρασκευή, 24 Απρίλιος 2020 12:19
 

Σχολές Δοκίμων Σημαιοφόρων Λιμενικού Σώματος - Ελληνικής Ακτοφυλακής

E-mail Εκτύπωση PDF

 Σε σχετική υπουργική απόφαση γίνεται αναφορά:

Στον καθορισμό των προσόντων, των προϋποθέσεων, των κατηγοριών των υποψηφίων, των κωλυμάτων κατάταξης και των διαδικασιών για την εισαγωγή στις Σχολές Δοκίμων Σημαιοφόρων Λιμενικού Σώματος - Ελληνικής Ακτοφυλακής και Δοκίμων Λιμενοφυλάκων με το σύστημα των Πανελλαδικών Εξετάσεων 2020.

Σχετικός σύνδεσμος:          Υπουργική Απόφαση


Τελευταία Ενημέρωση στις Κυριακή, 19 Απρίλιος 2020 17:26
 

Μήνυμα-Ανακοίνωση από την Ψυχολόγο του Σχολείου

E-mail Εκτύπωση PDF


Μήνυμα-Ανακοίνωση από την Ψυχολόγο του Σχολείου

Είναι γεγονός πως τις τελευταίες εβδομάδες καλούμαστε όλοι να αντιμετωπίσουμε μία καινούρια πραγματικότητα, καθώς οφείλουμε να βρισκόμαστε σε συνθήκες εθελούσιου αυτοπεριορισμού λόγω του COVID-19. Καλούμαστε να απομακρυνθούμε από τις συνήθεις καθημερινές δραστηριότητες μας, αλλά και από τα αγαπημένα μας πρόσωπα.

   Για τους μαθητές, η πραγματικότητα αυτή συνεπάγεται την απομάκρυνση από το σχολείο και τους φίλους, καθώς ακόμη και την εξοικείωση με εναλλακτικές μορφές εκπαίδευσης. Συναισθήματα άγχους, μοναξιάς, φόβου που συνδέεται με την αβεβαιότητα της νέας πραγματικότητας, βαρεμάρας, θυμού και εκνευρισμού είναι πιθανόν να βιωθούν αυτό το διάστημα από τους μαθητές, αλλά και από τον γενικό πληθυσμό. Τα συναισθήματα αυτά είναι πλήρως αποδεκτά και αναμενόμενα για όλους, όταν προσπαθούμε να εξοικειωθούμε με μία νέα καθημερινότητα.

Για να μετριάσουμε την επίδραση και τα αρνητικά συναισθήματα που συνδέονται με τον αυτοπεριορισμό, είναι σημαντικό να διατηρήσουμε ό,τι είναι δυνατόν από τη συνήθη καθημερινότητά μας και να διαμορφώσουμε μία ρουτίνα που να περιλαμβάνει ευχάριστες δράσεις, χωρίς να θέτει εμάς ή τους γύρω μας σε κίνδυνο.

   Η διατήρηση ενός σταθερού προγράμματος ύπνου, η υγιεινή διατροφή, η σωματική άσκηση, είτε με απλές ασκήσεις μέσα στο σπίτι είτε με μικρούς περιπάτους, είναι σημαντικές παράμετροι τόσο για την σωματική όσο και την ψυχική ισορροπία των ανθρώπων. Η ενασχόληση με ευχάριστες δραστηριότητες, όπως μουσική, ζωγραφική, διάβασμα βιβλίων, παρακολούθηση ταινιών και ό,τι άλλο ταιριάζει και αρέσει στον καθένα, μπορούν, επίσης, να συμβάλουν σημαντικά και να αλλάξουν θετικά τη διάθεσή μας(βλέπε αρχείο με χρήσιμους συνδέσμους). Είναι ακόμη σημαντική η διατήρηση της επαφής με την εκπαιδευτική διαδικασία, σε όποια μορφή είναι διαθέσιμη στον καθένα ή ακόμη με την προσωπική ενασχόληση και επανάληψη, καθώς προσφέρει τόσο εκπαιδευτικά οφέλη, αλλά κυρίως επιτρέπει την ψυχική ενεργοποίηση των μαθητών και την διατήρηση της συνήθους καθημερινότητας.

Είναι σημαντικό να διαχωρίσουμε, επίσης, τον αυτοπεριορισμό από την κοινωνική απομόνωση. Ίσως είναι από τις ελάχιστες φορές που τόσοι πολλοί και διαφορετικοί άνθρωποι συνδεόμαστε με μία κοινή πραγματικότητα. Η διατήρηση επαφής με τα αγαπημένα μας πρόσωπα θα μπορούσε λοιπόν να είναι πολύ βοηθητική, καθώς μας επιτρέπει να εκφράσουμε και να μοιραστούμε τα όποια συναισθήματά μας και να συνδεθούμε παρά την γεωγραφική μας απόσταση. Η χρήση των μέσων επικοινωνίας, για να διατηρήσουμε επαφή με τους φίλους μας ή και με πρόσωπα της ευρύτερης οικογένειάς μας θα μπορούσε να έχει πολύ μεγαλύτερη αξία τώρα παρά άλλοτε. Προτιμήστε, όποτε είναι εφικτό, μέσα που παρέχουν δυνατότητα βιντεοκλήσης σε σχέση με τα ηλεκτρονικά μηνύματα και δώστε προγραμματισμένα ραντεβού.

Τέλος, Υπομονή, η μοναδικά αυτή ανθρώπινη ικανότητα να περιμένουμε για κάποιο χρονικό διάστημα ένα αποτέλεσμα, είναι αυτή που ο καθένας ξεχωριστά καλείται τώρα να εξασκήσει. Η προσμονή πως θα περάσει κι αυτό, κάνει την επιμονή στην εφαρμογή των οδηγιών αυτοπεριορισμού πιο εύκολη. Ενώ, όταν υπομένουμε μία κατάσταση όχι μόνο για προσωπικό μας όφελος, αλλά και για κοινωνικό, τότε η υπομονή είναι πλέον αρετή που ο καθένας θα μπορεί να προσθέσει στις ατομικές του αρετές.

Έχει αναρτηθεί υλικό με ηλεκτρονικούς συνδέσμους και προτάσεις για δημιουργική απασχόληση την περίοδο του αυτοπεριορισμού καθώς και αρχείο με φορείς και υπηρεσίες που παρέχουν ιατρικές, ψυχοκοινωνικές και άλλες εξειδικευμένες υπηρεσίες αυτήν την περίοδο. Τέλος, όσοι επιθυμούν να επικοινωνήσουν με εμένα μπορούν να το κάνουν στο email: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από κακόβουλη χρήση. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε την Javascript για να τη δείτε. ">asgoktsi@sch.gr

 

Με εκτίμηση,
Η Ψυχολόγος του 7ου ΕΠΑΛ Λάρισας
Γόκτση Ασημένια


 χρήσιμα τηλέφωνα δομών που παρέχουν υποστήριξη ιατρική και ψυχοκοινωνική


προτάσεις για δραστηριότητες την περίοδο του αυτοπεριορισμoύ


Οδηγίες πρός Γονείς & Μαθητές _1

Οδηγίες πρός Γονείς & Μαθητές _2

Τελευταία Ενημέρωση στις Τρίτη, 31 Μάρτιος 2020 07:50
 

Εξέταση αποφοίτων με αναπηρία στις Πανελλαδικές

E-mail Εκτύπωση PDF

Στον παρακάτω σύνδεσμο υπάρχει πρόσβαση στην εγκύκλιο σχετικά

με την εξέταση αποφοίτων με αναπηρία στις 

Πανελλαδικές ΕΠΑΛ 2020

 

σύνδεσμος

Τελευταία Ενημέρωση στις Δευτέρα, 30 Μάρτιος 2020 11:06
 

Πανελλήνιο Σχολικό Δίκτυο - Εγγραφή μαθητή/τριας

E-mail Εκτύπωση PDF


Πανελλήνιο Σχολικό Δίκτυο - Εγγραφή μαθητή/τριας


Είστε κηδεμόνας μαθήτη/τριας και θέλετε να του/της δημιουργήσετε λογαριασμό ΠΣΔ;
Λάβετε υπόψη σας τα παρακάτω:
  • Αν ο/η μαθητής/τρια διαθέτει ήδη λογαριασμό στο ΠΣΔ θα πρέπει να επικοινωνήσετε
  • με την διεύθυνση του σχολείου σας για να σας γνωστοποιήσει εκ νέου τα στοιχεία του, αν δεν τα έχετε διαθέσιμα.
  • ΠΡΟΣΟΧΗ: Αν δεν γνωρίζετε τον Αριθμού μητρώου που έχει ο/η μαθητής/τρια,
  • δείτε σε προηγούμενο έλεγχο προόδου του. Αν δεν έχετε διαθέσιμο έλεγχο προόδου επικοινωνήστε με το σχολείο σας.

 

Η εγγραφή μαθητή υλοποιείται μέσω του παρακάτω συνδέσμου:

https://register.sch.gr/students/

 

ΣΗΜΑΝΤΙΚΗ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ

E-mail Εκτύπωση PDF

ΣΗΜΑΝΤΙΚΗ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ


Σύμφωνα με σχετική εγκύκλιο του Υπουργείου Εσωτερικών με θέμα "Επείγοντα μέτρα για την πρόληψη

 

και την προστασία από τον κορωνοϊό" όσον αφορά τις υπηρεσίες πρωτοκόλλου και Γραμματείας

 

στη

Σχολική Μονάδα του 7ου ΕΠΑΛ και για τον περιορισμό μετακινήσεων και την

 

αποφυγή συγχρωτισμού οι ενδιαφερόμενοι για την διεκπεραίωση κάποιου

 

αιτήματος γραμματειακής φύσεως όπως επικοινωνούν


τηλεφωνικά πρώτα με την Γραμματεία της Σχολικής Μονάδας


ώστε αν είναι δυνατό το αίτημα να ικανοποιηθεί
με ηλεκτρονικά μέσα ή με αλληλογραφία.

Τελευταία Ενημέρωση στις Κυριακή, 15 Μάρτιος 2020 18:44
 

ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΜΑΘΗΤΩΝ Ή/ΚΑΙ ΓΟΝΕΩΝ Ή ΚΗΔΕΜΟΝΩΝ

E-mail Εκτύπωση PDF

Κατ’ εφαρμογή του Νέου Ευρωπαϊκού Κανονισμού Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων 2016/679 και του νόμου 4624/2019),σας ενημερώνουμε σχετικά με την επεξεργασία των προσωπικών δεδομένων σας από το Ελληνικό Δημόσιο όπως εκπροσωπείται από το Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων, ως υπεύθυνο επεξεργασίας.

Τα προσωπικά σας δεδομένα(e-mail) αποτελούν αντικείμενο επεξεργασίας από τη σχολική μονάδα λόγω της ιδιότητά σας ως μαθητών ή/και γονεών ή κηδεμόνων και της σχέσης σας με το Ελληνικό Δημόσιο, είναι δε αναγκαία για την εκπλήρωση των σκοπών και υποχρεώσεων του Ελληνικού Δημοσίου, κατά τις κείμενες διατάξεις, για τη διασφάλιση της απρόσκοπτης λειτουργίας της εκπαιδευτικής δραστηριότητας κατά την περίοδο εφαρμογής των έκτακτων μέτρων για την αντιμετώπιση του κορωνοϊού Covid-19 και την απαγόρευση διδασκαλίας με φυσική παρουσία.

Επιπλέον, οι μαθητές κατά τη συμμετοχή τους στην εξ αποστάσεως εκπαίδευση κοινοποιούν σε συνεργαζόμενους με το Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων παρόχους υπηρεσιών πληροφορικής και διαδικτυακού χώρου, κατ’ επιλογήν τους, όνομα ή όνομα χρήστη, αποκλειστικά προκειμένου να καταστεί τεχνικά δυνατή η σύγχρονη εξ αποστάσεως διδασκαλία, μέσω της σχετικής πλατφόρμας τηλεδιασκέψεων, και αποκλειστικά για όσο χρονικό διάστημα ισχύει η ως άνω απαγόρευση, και εν συνεχεία θα διαγραφούν από τους εν λόγω παρόχους. Συστήνεται η σύνδεση των μαθητών μέσω λογισμικού πλοήγησης (browser) (και όχι μέσω εφαρμογής). Έχετε δικαίωμα να λάβετε επιβεβαίωση για το κατά πόσον ή όχι προσωπικά δεδομένα που σας αφορούν υφίστανται επεξεργασία. Σε περίπτωση που τα προσωπικά σας δεδομένα υφίστανται επεξεργασία, έχετε το δικαίωμα πρόσβασης στα προσωπικά σας δεδομένα, λήψης αντιγράφου αυτών, διόρθωσης ανακριβειών, συμπλήρωσης ελλιπών προσωπικών δεδομένων, διαγραφής προσωπικών δεδομένων, διακοπής της επεξεργασίας τους, λήψης τους σε δομημένη, κοινώς χρησιμοποιούμενη και αναγνωρίσιμη από μηχανήματα μορφή, διαβίβασής τους σε άλλον υπεύθυνο επεξεργασίας, χωρίς αντίρρηση από το Ελληνικό Δημόσιο, διαβίβασής τους από το Ελληνικό Δημόσιο σε άλλον υπεύθυνο επεξεργασίας, εφόσον αυτό είναι τεχνικά εφικτό, υποβολής καταγγελίας στην Αρχή Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα, αντίταξης ανά πάσα στιγμή στην επεξεργασία τους για σκοπούς εμπορικής προώθησης. Για οποιαδήποτε απορία έχετε σε σχέση με την επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων από το Ελληνικό Δημόσιο ή/και τα σχετικά δικαιώματά σας, παραμένουμε στη διάθεσή σας (e-mailεπικοινωνίας Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από κακόβουλη χρήση. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε την Javascript για να τη δείτε. ).

 

ΔΙΑΘΕΣΙΜΟΤΗΤΑ ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΥ ΓΙΑ ΕΞ ΑΠΟΣΤΑΣΕΩΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

E-mail Εκτύπωση PDF
ΔΙΑΘΕΣΙΜΟΤΗΤΑ ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΥ ΓΙΑ ΕΞ ΑΠΟΣΤΑΣΕΩΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

Στα πλαίσια της πιλοτικής εφαρμογής της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης για τους μαθητές της Γ΄ Λυκείου

παρακαλούνται οι μαθητές ή οι κηδεμόνες αυτών όπως ενημερώσουν το 7ο ΕΠΑΛ

μέσω της παρακάτω διεύθυνσης σχετικά με διαθεσιμότητα για εξ αποστάσεως εκπαίδευση:


Δ/νση 7ου ΕΠΑΛ

 


Σελίδα 10 από 17