7ο ΕΠΑΛ ΛΑΡΙΣΑΣ

η γνώση μετράει

  • Μεγαλύτερο μέγεθος γραμματοσειράς
  • Προκαθορισμένο μέγεθος γραμματοσειράς
  • Μικρότερο μέγεθος γραμματοσειράς

ΣΧΕΔΙΟ ΕΙΣΟΔΟΥ - ΕΞΟΔΟΥ ΜΑΘΗΤΩΝ ΣΤΟ ΚΤΙΡΙΑΚΟ ΣΥΓΚΡΟΤΗΜΑ ΤΟΥ 7ΟΥ ΕΠΑΛ

E-mail Εκτύπωση PDF

Στο παρακάτω γράφημα απεικονίζεται ο τρόπος πρόσβασης των μαθητών

στο κτιριακό συγκρότημα του 7ου ΕΠΑΛ.

Επισημαίνεται ότι υπάρχει διαφορετική είσοδος - έξοδος για την Β' τάξη

και διαφορετική για την Α & Γ.

Τελευταία Ενημέρωση στις Κυριακή, 13 Σεπτέμβριος 2020 14:25
 

ΟΔΗΓΙΕΣ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥΣ

E-mail Εκτύπωση PDF


Λίστα με όσα δεν πρέπει να ξεχνάτε! Προστατέψτε τον εαυτό σας και τους μαθητές σας

  1. ● Αφιερώστε χρόνο για να ενημερώσετε τους μαθητές σας για τον ιό αλλά και για να τους ενθαρρύνετε να μιλήσουν για τους φόβους τους και τις ανησυχίες τους σχετικά με αυτόν.
  2. ● Ενημερώστε τα παιδιά για την αξία της προστατευτικής μάσκας, ιδιαίτερα αν δεν μπορούν να τηρηθούν οι απαραίτητες αποστάσεις, τόσο σε κλειστούς χώρους όσο και σε ανοικτούς όταν υπάρχει συνωστισμός. Εκπαιδεύστε τα παιδιά στον τρόπο της σωστής χρήσης προστατευτικής μάσκας. Επιμείνετε ότι η μάσκα είναι αυστηρά προσωπικό αντικείμενο.
  3. ● Ενημερώστε τα παιδιά ότι πρέπει να αποφεύγουν κατά το δυνατόν την κοντινή επαφή με τα άτομα που δεν ανήκουν στο άμεσο περιβάλλον τους. Στο σχολείο, αυτό ισχύει ιδιαίτερα για τα παιδιά που δεν πηγαίνουν στο ίδιο τμήμα με αυτά. Συνδέστε αυτές τις συστάσεις με τον κύριο τρόπο μετάδοσης του ιού (μικρά σταγονίδια που αποβάλλουμε όταν μιλάμε, τραγουδάμε ή βήχουμε). Ενημερώστε τους να φροντίζουν να κρατούν τις μέγιστες δυνατές αποστάσεις από γνωστούς και άγνωστους έξω από το σχολείο.
  4. ● Εκπαιδεύστε τα παιδιά να πλένουν τα χέρια τους με σαπούνι και νερό, τρίβοντάς τα για τουλάχιστον 20 δευτερόλεπτα ή να εφαρμόζουν αντισηπτικό διάλυμα χεριών μετά από κάθε διάλειμμα και ιδιαίτερα πριν τη λήψη φαγητού και μετά τη χρήση της τουαλέτας.
  5. ● Ενημερώστε τα παιδιά να μείνουν σπίτι αν νιώθουν άρρωστα.
  6. ● Βοηθήστε τα παιδιά να συμμετέχουν στον συχνό καθαρισμό των επιφανειών και των αντικειμένων μέσα στην τάξη (π.χ. θρανία, τσάντες, βιβλία, υπολογιστές κλπ.).
  7. ● Ενημερώστε τα παιδιά για το πόσο σημαντικό είναι να μην ανταλλάσσουν μεταξύ τους αντικείμενα (π.χ. στυλό, βιβλία, κινητά τηλέφωνα, χαρτονομίσματα, κέρματα κλπ.).
  8. ● Παρακολουθείτε καθημερινά τον αριθμό των μαθητών που λείπουν και ενημερώστε τον διευθυντή του σχολείου σε περίπτωση που ο αριθμός των απόντων μαθητών αυξάνεται.
 

ΟΔΗΓΙΕΣ ΓΙΑ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ

E-mail Εκτύπωση PDF


Λίστα με όσα δεν πρέπει να ξεχνάς!

Προστάτευσε τον εαυτό σου και το σχολείο σου

  1. Να φοράς προστατευτική μάσκα στους εσωτερικούς χώρους του σχολείου καθώς και στους εξωτερικούς όταν υπάρχει συνωστισμός. Μάθε τον τρόπο της σωστής χρήσης μάσκας. Η μάσκα είναι αυστηρά προσωπικό αντικείμενο.
  2. Να αποφεύγεις να έρχεσαι σε κοντινή επαφή με παιδιά του σχολείου σου, ιδιαίτερα όσα δεν πηγαίνουν στο Τμήμα που πας εσύ. Το ίδιο ισχύει και με τους μεγάλους. Να φροντίζεις να κρατάς τις μέγιστες δυνατές αποστάσεις από φίλους και γνωστούς σου έξω από το σχολείο.
  3. Να πλένεις συχνά τα χέρια σουμε σαπούνι και νερό για τουλάχιστον 20 δευτερόλεπτα, ειδικά πριν τη λήψη φαγητού και μετά τη χρήση της τουαλέτας. Αν δεν υπάρχει σαπούνι και νερό, μπορείς να χρησιμοποιείς αντισηπτικό χεριών.
  4. Να βήχεις ή να φτερνίζεσαι στον αγκώνα σου ή σε χαρτομάντιλο, το οποίο θα πετάς αμέσως σε κάδο απορριμμάτων.
  5. Να μην βάζειςτα χέρια σου στο στόμα, στη μύτη ή στα μάτια σου.
  6. Να μην ανταλλάσσεις αντικείμενα (όπως στυλό, μολύβι, γόμα, κινητό τηλέφωνο, χαρτονομίσματα, κέρματα κλπ.) με τους συμμαθητές σου.
  7. Εάν εμφανίσεις πυρετό, βήχα ή άλλα συμπτώματα να ενημερώσεις άμεσα τους γονείς/κηδεμόνες σου ή τον καθηγητή ή δάσκαλό σου και να μείνεις σπίτι μέχρι να νιώσεις τελείως καλά. Με τους γονείς σου θα κρίνετε εάν χρειάζεται ιατρική συμβουλή ή εξέταση.
 

ΟΔΗΓΙΕΣ ΠΡΟΣ ΤΟΥΣ ΓΟΝΕΙΣ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΚΗΔΕΜΟΝΕΣ

E-mail Εκτύπωση PDF


Λίστα με όσα δεν πρέπει να ξεχνάτε! Προστατέψτε το παιδί σας, την οικογένειά σας και το σχολείο.

  1. Ενθαρρύνετε τα παιδιά να παίρνουν μέτρα προφύλαξης από τον ιό (SARS-CoV-2) που προκαλεί τη νόσο COVID-19 και να εφαρμόζουν τους κανόνες υγιεινής:
  2. - Να φορούν προστατευτική μάσκα σε εσωτερικούς χώρους καθώς και σε εξωτερικούς όταν υπάρχει συνωστισμός. Συζητήστε μαζί τους τον τρόπο της σωστής χρήσης μάσκας. Επιμείνετε ότι η μάσκα είναι αυστηρά προσωπικό αντικείμενο.
  3. - Να αποφεύγουν την κοντινή επαφή με άτομα που δεν ανήκουν στο οικογενειακό σας περιβάλλον τηρώντας τη μέγιστη δυνατή απόσταση από φίλους, γνωστούς και άγνωστους.
  4. - Να πλένουν συχνά τα χέρια τους με σαπούνι και νερό για τουλάχιστον 20 δευτερόλεπτα, ειδικά με την επιστροφή στο σπίτι, πριν τη λήψη φαγητού και μετά τη χρήση της τουαλέτας.
  5. - Να κρατούν με ευλάβεια αποστάσεις από τους ηλικιωμένους και τα ευάλωτα άτομα της οικογένειας-πρέπει να τους προστατέψουμε!
  6. - Να αποφεύγουν τη στενή επαφή με άτομα που παρουσιάζουν συμπτώματα του ιού.
  7. - Να βήχουν και να φτερνίζονται στον αγκώνα τους ή σε ένα χαρτομάντιλο, το οποίο θα πετούν αμέσως σε κάδο απορριμμάτων.
  8.  Κρατήστε τα παιδιά στο σπίτι αν νιώθουν άρρωστα, επικοινωνήστε άμεσα με γιατρό της πρωτοβάθμιας φροντίδας υγείας, κατά προτίμηση με γιατρό που παρακολουθεί συστηματικά τα παιδιά, και ενημερώστε το σχολείο.
Τελευταία Ενημέρωση στις Κυριακή, 13 Σεπτέμβριος 2020 11:45
 

ΤΕΛΕΣΗ ΑΓΙΑΣΜΟΥ

E-mail Εκτύπωση PDF



ΤΗΝ ΔΕΥΤΕΡΑ 14/9/2020 ο αγιασμός στο 7ο ΕΠΑΛ ενόψει έναρξης του σχολικού Έτους


θα διεξαχθεί στις 10.45 π.μ.


Οι μαθητές θα προσέλθουν στο σχολείο μέχρι τις 10 π.μ.








 

ΠΑΡΑΤΑΣΗ ΣΤΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΟΥ Ε-EGGRAFES

E-mail Εκτύπωση PDF

Σας ενημερώνουμε ότι η ηλεκτρονική πλατφόρμα eεγγραφές θα ενεργοποιηθεί εκ νέου

από το Σάββατο 5 Σεπτεμβρίου 2020 έως και την Τετάρτη 9 Σεπτεμβρίου 2020

και ώρα 23.59,

προκειμένου να υποβληθούν κατ’ εξαίρεση ηλεκτρονικές αιτήσεις εγγραφής, ανανέωσης εγγραφής και μετεγγραφής

για ΓΕ.Λ. ή ΕΠΑ.Λ. από τους γονείς-κηδεμόνες των ανήλικων μαθητών/τριών ή τους/τις ίδιους/ίδιες εφόσον

είναι ενήλικοι/ες, σύμφωνα με την με αρ. πρωτ. 79942/ΓΔ4/21-05-2019 Υ.Α. (Β΄ 2005) όπως τροποποιήθηκε και ισχύει

 

«Υποβολή ηλεκτρονικού Μηχανογραφικού Δελτίου για την εισαγωγή στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση υποψηφίων που πάσχουν από σοβαρές παθήσεις, σε ποσοστό 5% επιπλέον των θέσεων εισακτέων, έτους 2020»

E-mail Εκτύπωση PDF

Υποβολή ηλεκτρονικού Μηχανογραφικού Δελτίου

για την εισαγωγή στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση υποψηφίων

που πάσχουν από σοβαρές παθήσεις,

σε ποσοστό 5% επιπλέον των θέσεων εισακτέων, έτους 2020» 

 

ανοίξτε ΕΔΩ

 

Ηλεκτρονικές αιτήσεις εγγραφών-ανανεώσεων εγγραφών-μετεγγραφών περιόδου Σεπτεμβρίου 2020

E-mail Εκτύπωση PDF

Ηλεκτρονικές αιτήσεις εγγραφών-ανανεώσεων εγγραφών-μετεγγραφών περιόδου Σεπτεμβρίου 2020


η ηλεκτρονική πλατφόρμα e-εγγραφές θα είναι σε λειτουργία

από την Πέμπτη 27 Αυγούστου 2020 και ώρα 09.00 έως την

Τετάρτη 2 Σεπτεμβρίου 2020 και ώρα 23.59, προκειμένου

να υποβληθούν κατ’ εξαίρεση ηλεκτρονικές αιτήσεις εγγραφής,

ανανέωσης εγγραφής και μετεγγραφής  για ΓΕ.Λ. ή ΕΠΑ.Λ.

από τους γονείς-κηδεμόνες των ανήλικων μαθητών/τριών.


η σχετική εγκύκλιος

 

οδηγίες του ΕΟΔΥ για τα Γυμνάσια και τα Λύκεια

E-mail Εκτύπωση PDF

Οδηγίες του ΕΟΔΥ για τα Γυμνάσια και τα Λύκεια

για την έναρξη του νέου Σχολικού Έτους

σχετικά με τον COVID-19.

Πατήστε Εδώ

Τελευταία Ενημέρωση στις Κυριακή, 06 Σεπτέμβριος 2020 18:50
 

Ειδική Εξεταστική Σεπτεμβρίου 2020 Πρόγραμμα 7ου ΕΠΑΛ

E-mail Εκτύπωση PDF

Ειδική Εξεταστική Σεπτεμβρίου 2020

Πρόγραμμα 7ου ΕΠΑΛ

 

Τομέας Υγείας-Πρόνοιας & Ευεξίας

Τετάρτη 02.09.2020

Νοσηλευτική ΙΙ (Θ) – Νοσηλευτική ΙΙ (Ε) – Υγιεινή (Θ)

 

Πέμπτη 03.09.2020

Ανατομία – Φυσιολογία ΙΙ (Θ) – Στοιχεία Μαιευτικής – Γυναικολογίας (Θ)

 

Παρασκευή 04.09.2020

Στοιχεία Παθολογίας (Θ) – Χειρουργική – Τεχν. Χειρουργείου (Ε)

Εξεταστέα Ύλη

 

ΑΝΑΤΟΜΙΑ – ΦΥΣΙΟΛΟΓΙΑ

ΒΙΒΛΙΟ: «Ανατομίας – Φυσιολογίας»

ΚΕΦΑΛΑΙΟ 3: ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ (3.1. Η ΑΝΑΤΟΜΙΑ ΤΗΣ ΚΑΡΔΙΑΣ, 3.2. ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙΑ ΤΗΣ ΚΑΡΔΙΑΣ, 3.3. ΑΡΤΗΡΙΕΣ ΚΑΙ ΦΛΕΒΕΣ, 3.4. ΑΡΤΗΡΙΑΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΜΙΚΡΗΣ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ, 3.5. ΑΡΤΗΡΙΑΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΜΕΓΑΛΗΣ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ, 3.6. ΦΛΕΒΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΜΙΚΡΗΣ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ, 3.7. ΦΛΕΒΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΜΕΓΑΛΗΣ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ)

ΚΕΦΑΛΑΙΟ 4: ΑΙΜΑ (4.1. ΓΕΝΙΚΑ, 4.8. ΑΝΟΣΙΑ – ΕΝΕΡΓΗΤΙΚΗ ΚΑΙ ΠΑΘΗΤΗΚΗ, 4.9. ΟΜΑΔΕΣ ΑΙΜΑΤΟΣ (Εξαιρούνται: Δοκιμασία Διασταύρωσης, Μετάγγιση και Καταστάσεις που απαιτούν Μετάγγιση))

ΚΕΦΑΛΑΙΟ 5: ΠΕΠΤΙΚΟ (ΓΕΝΙΚΑ, 5.1. Η ΣΤΟΜΑΤΙΚΗ ΚΟΙΛΟΤΗΤΑ, 5.2. ΦΑΡΥΓΓΑΣ – ΟΙΣΟΦΑΦΟΣ, 5.3. ΣΤΟΜΑΧΙ – ΕΝΤΕΡΟ, 5.4. ΗΠΑΡ – ΠΑΓΚΡΕΑΣ – ΣΠΛΗΝΑ, 5.5. ΓΕΝΙΚΑ ΓΙΑ ΤΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙΑ ΤΟΥ ΠΕΠΤΙΚΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ, 5.9. ΦΥΣΙΟΛΟΓΙΚΗ ΔΙΑΤΡΟΦΗ – ΒΙΤΑΜΙΝΕΣ)

ΚΕΦΑΛΑΙΟ 6: ΑΝΑΠΝΕΥΣΤΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ (ΕΙΣΑΓΩΓΗ, 6.1. ΟΡΓΑΝΑ ΤΗΣ ΑΝΩ ΑΕΡΟΦΟΡΟΥ ΟΔΟΥ, 6.2. ΟΡΓΑΝΑ ΤΗΣ ΚΑΤΩ ΑΕΡΟΦΟΡΟΥ ΟΔΟΥ (Εξαιρούνται: Ο βήχας, Πνευμονικοί όγκοι και Χωρητικότητες, Νεκρός ή βλαβερός χώρος και η Χρησιμότητα της αεροφόρου οδού))

ΚΕΦΑΛΑΙΟ 7: ΟΥΡΟΠΟΙΗΤΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ (ΕΙΣΑΓΩΓΗ, 7.1. ΝΕΦΡΟΙ, 7.2. ΟΥΡΗΤΗΡΑΣ – ΟΥΡΟΔΟΧΟΣ ΚΥΣΤΗ – ΟΥΡΗΘΡΑ, 7.3. ΟΙ ΝΕΦΡΟΙ ΚΑΙ ΤΑ ΥΓΡΑ ΤΟΥ ΣΩΜΑΤΟΣ (Οι παράγραφοι με τίτλο «Σπειραματική διήθηση», «Επαναρρόφηση», «Ενεργητική μεταφορά», «Παθητική μεταφορά», «Η κάθαρση του πλάσματος» και «Ο όγκος των αποβαλλομένων ούρων» δεν συμπεριλαμβάνονται στη διδακτέα – εξεταστέα ύλη), ΤΑ ΟΥΡΑ, Σύστημα των ούρων, ( Από την υποενότητα «Οργανικά στοιχεία» μόνο ονομαστικά: Ουρία, Κρεατίνινη, Ουρικό οξύ, Ιππουρικό Οξύ και τα ανόργανα συστατικά. Από την υποενότητα «Ανόργανα συστατικά» την παράγραφο: «Τα κυριότερα ανόργανα……. θειικά ιόντα.»))

Οι παράγραφοι με τίτλο «Η ΟΥΡΗΣΗ» και «ΟΞΕΟΒΑΣΙΚΗ ΙΣΟΡΡΟΠΙΑ» δεν συμπεριλαμβάνονται στην εξεταστέα ύλη.

ΚΕΦΑΛ­­­­ΑΙΟ 8: ΓΕΝΝΗΤΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ (ΕΙΣΑΓΩΓΗ, 8.1. ΓΕΝΝΗΤΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΤΟΥ ΑΝΔΡΑ, 8.2. ΓΕΝΝΕΤΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΤΗΣ ΓΥΝΑΙΚΑΣ)

 

ΠΑΘΟΛΟΓΙΑ

ΣΕΛ. 3 – 5      Η ΕΝΝΟΙΑ ΤΗΣ ΥΓΕΙΑΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΑΡΡΩΣΤΙΑΣ ΦΛΕΓΜΟΝΗ ΕΩΣ ΚΑΙ ΚΛΙΝΙΚΗ ΕΙΚΟΝΑ

ΣΕΛ. 11–13 ΖΩΤΙΚΑ ΣΗΜΕΙΑ ΚΑΙ ΠΑΘΟΛΟΓΙΚΕΣ ΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ ΠΟΥ ΣΥΝΔΕΟΝΤΑΙ ΜΕ ΑΥΤΑ

ΣΕΛ. 26 – 27    ΓΕΝΙΚΑ ΜΕΤΡΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΕΛΕΓΧΟ ΛΟΙΜΩΔΩΝ ΝΟΣΗΜΑΤΩΝ (ΟΝΟΜΑΣΤΙΚΑ)

ΣΕΛ. 76 – 78  ΔΙΑΓΝΩΣΤΙΚΕΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ ΓΙΑ ΑΝΑΠΝΕΥΣΤΙΚΕΣ ΠΑΘΗΣΕΙΣ

ΣΕΛ 78 – 81    2.5.1 Α. ΔΥΣΠΝΟΙΑ, Β. ΒΗΧΑΣ, Γ. ΑΠΟΧΡΕΜΨΗ, Δ. ΑΙΜΟΠΤΥΣΗ, Ε. ΘΩΡΑΚΙΚΟΣ ΠΟΝΟΣ, ΣΤ. ΠΥΡΕΤΟΣ

ΣΕΛ 83 – 84    2.5.2δ ΒΡΟΓΧΙΤΙΔΑ

ΣΕΛ 86 – 87    2.5.2θ ΦΥΜΑΤΙΩΣΗ

ΣΕΛ 92 – 94    2.5.5α ΒΡΟΓΧΙΚΟ ΑΣΘΜΑ

                        2.5.5β ΑΛΛΕΡΓΙΚΗ ΡΙΝΙΤΙΔΑ

                        2.5.6α Ca ΠΝΕΥΜΟΝΑ (ΚΑΡΚΙΝΟΣ ΠΝΕΥΜΟΝΑ)

ΣΕΛ. 96 - 97    2.5.7α ΠΝΕΥΜΟΝΙΚΗ ΕΜΒΟΛΗ

ΣΕΛ. 103 – 106 3.4 ΚΥΡΙΑ ΣΗΜΕΙΑ ΚΑΙ ΣΥΜΠΤΩΜΑΤΑ ΠΑΘΗΣΕΩΝ ΠΕΠΤΙΚΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ

                           3.5 ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ ΠΕΠΤΙΚΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ

ΣΕΛ. 107 – 109 3.6.2α ΦΛΕΓΜΟΝΕΣ ΤΟΥ ΒΛΕΝΟΓΟΝΟΥ (ΓΑΣΤΡΙΤΙΔΕΣ ΟΞΕΙΕΣ ΚΑΙ ΧΡΟΝΙΕΣ)

                           3.6.2β ΕΛΚΟΣ (ΓΑΣΤΡΙΚΟ ΚΑΙ ΔΩΔΕΚΑΔΑΚΤΥΛΙΚΟ)

ΣΕΛ. 115          3.6.3α ΚΑΡΚΙΝΟΣ ΣΤΟ ΠΑΧΥ ΕΝΤΕΡΟ

ΣΕΛ. 118 – 119   3.6.4β ΚΛΙΝΙΚΟΣ ΚΑΙ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑΚΟΣ ΕΛΕΓΧΟΣ   ΗΠΑΤΟΣ

ΣΕΛ. 123 – 125   3.6.4ζ ΚΙΡΡΩΣΗ ΥΠΑΤΟΣ

                             3.6.4η ΚΑΡΚΙΝΟΣ ΥΠΑΤΟΣ

ΣΕΛ. 127 – 128   3.6.5β ΠΑΓΚΡΕΑΤΙΔΑ (ΟΞΕΙΑ Ή ΧΡΟΝΙΑ)

                             3.6.5γ ΚΑΡΚΙΝΟΣ ΠΑΓΚΡΕΑΤΟΣ

ΣΕΛ. 134 – 136    ΚΥΡΙΑ ΣΗΜΕΙΑ ΚΑΙ ΣΥΜΠΤΩΜΑΤΑ ΚΑΡΔΙΑΚΩΝ ΠΑΘΗΣΕΩΝ

ΣΕΛ. 138 – 141    ΙΣΧΑΙΜΙΚΗ ΚΑΡΔΙΟΠΑΘΕΙΑ ΕΩΣ (ΑΛΛΟ ΠΑΡΑΚΑΜΠΤΗΡΙΟ ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΟ)

ΣΕΛ. 195 – 196   6.5.2 ΥΠΕΡΘΥΡΕΟΕΙΔΙΣΜΟΣ

ΣΕΛ. 196 – 197   6.5.4 ΥΠΕΡΘΥΡΕΟΕΙΔΙΣΜΟΣ

ΣΕΛ. 204 – 208   ΣΑΚΧΑΡΩΔΗΣ ΔΙΑΒΗΤΗΣ

ΣΕΛ. 217 – 219   ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑΚΕΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ ΟΥΡΟΠΟΙΗΤΙΚΟΥ

 

 

 

ΜΑΙΕΥΤΙΚΗ ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΑ

ΚΕΦΑΛΑΙΟ 1   ΟΛΟ

ΚΕΦΑΛΑΙΟ 2   ΟΛΟ

ΚΕΦΑΛΑΙΟ 3   ΚΑΙ ΤΑ ΣΤΑΔΙΑ ΤΟΚΕΤΟΥ

ΚΕΦΑΛΑΙΟ 7   ΟΛΟ

ΚΕΦΑΛΑΙΟ 9   ΟΛΟ

ΚΕΦΑΛΑΙΟ 11   ΟΛΟ

ΚΕΦΑΛΑΙΟ 12   ΟΛΟ

ΚΕΦΑΛΑΙΟ 14   ΟΛΟ

 

ΧΕΙΡΟΥΡΓΙΚΗ

ΚΕΦ. 2 Η ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ ΤΟΥ ΑΡΡΩΣΤΟΥ ΑΠΕΝΤΙ ΣΤΗΝ ΕΓΧΕΙΡΗΣΗ

ΚΕΦ. 3 ΦΛΕΓΜΟΝΗ

ΚΕΦ.4    ΧΕΙΡΟΥΡΓΙΚΕΣ ΛΟΙΜΩΞΕΙΣ (ΕΚΤΟΣ ΤΕΤΑΝΟΣ, ΑΕΡΙΟΓΟΝΟΣ ΓΑΓΓΡΑΙΝΑ)

ΚΕΦ.5 ΚΑΚΩΣΕΙΣ

ΚΕΦ. 6 ΑΙΜΟΡΡΑΓΙΕΣ

ΚΕΦ. 7 ΚΑΤΑΠΛΗΞΙΑ (SHOCK)

ΚΕΦ. 8 ΔΙΑΤΑΡΑΧΕΣ ΝΕΡΟΥ ΗΛΕΚΤΡΟΛΥΤΩΝ

 

ΤΕΧΝΙΚΗ ΧΕΙΡΟΥΡΓΕΙΟΥ

ΚΕΦ. 2 ΒΑΣΙΚΟΣ ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΣ (ΟΛΟ)

ΚΕΦ. 3 ΥΓΕΙΟΝΟΜΙΚΟ ΥΛΙΚΟ (ΟΛΟ)

ΚΕΦ. 3   232. 3.4 ΑΠΟΛΥΜΑΝΣΗ ΑΝΤΙΣΗΨΙΑ (ΟΛΟ)

 

ΝΟΣΗΛΕΥΤΙΚΗ ΙΙ ΘΕΩΡΙΑ   Γ’ ΛΥΚΕΙΟΥ

ΚΕΦ. 2  ΔΕΟΝΤΟΛΟΓΙΑ

ΚΕΦ. 3  ΒΑΣΙΚΗ ΝΟΣΗΛΕΥΤΙΚΗ

ΚΕΦ. 4 ΜΟΝΟ ΝΟΣΗΛΕΥΤΙΚΗ ΦΡΟΝΤΙΔΑ ΑΡΡΩΣΤΟΥ ΜΕ ΝΟΣΗΜΑΤΑ ΤΟΥ ΠΕΠΤΙΚΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ

ΚΕΦ. 5   ΝΟΣΗΛΕΥΤΙΚΗ ΦΡΟΝΤΙΔΑ ΑΡΡΩΣΤΟΥ ΜΕ ΝΟΣΗΜΑΤΑ ΤΟΥ ΑΝΑΠΝΕΥΣΤΙΚΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ

 

ΝΟΣΗΛΕΥΤΙΚΗ ΙΙ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ

ΚΕΦ. 1 ΒΑΣΙΚΗ ΝΟΣ/ΚΗ ΦΡΟΝΤΙΔΑ ΑΡΡΩΣΤΟΥ ΣΤΡΩΣΙΜΟ ΚΡΕΒΑΤΙΟΥ 1.α – 1.θ

ΚΕΦ. 2   ΛΗΨΗ ΖΩΤΙΚΩΝ ΣΗΜΕΙΩΝ ΚΑΙ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΘΕΡΜ. ΔΙΑΓΡΑΜΜΑΤΟΣ

ΚΕΦ. 3   ΕΙΔΙΚΕΣ ΘΕΣΕΙΣ ΑΡΡΩΣΤΟΥ

ΚΕΦ. 4   ΕΓΕΡΣΗ ΑΡΡΩΣΤΟΥ ΑΠΟ ΤΟ ΚΡΕΒΑΤΙ

ΚΕΦ. 5   ΠΛΥΣΙΜΟ ΕΝΤΡΙΒΉ ΡΑΧΗΣ ΚΑΙ ΓΛΟΥΤΩΝ

ΚΕΦ. 6   ΚΑΘΑΡΙΟΤΗΤΑ ΑΡΡΩΣΤΟΥ ΣΤΟ ΚΡΕΒΑΤΙ

ΚΕΦ. 7   ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΣΩΝΗΝΑ ΑΕΡΙΩΝ

ΚΕΦ. 8   ΧΟΡΗΓΗΣΗ ΥΠΟΘΕΤΟΥ

ΚΕΦ. 9   ΥΠΟΚΛΥΣΜΟΣ

ΚΕΦ. 10 ΑΠΟΣΤΕΙΡΩΣΗ

ΚΕΦ. 11 ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΘΕΡΜΩΝ-ΨΥΧΡΩΝ ΕΠΙΘΕΜΑΤΩΝ

ΚΕΦ. 12 ΠΕΡΙΠΟΙΗΣΗ ΚΑΤΑΚΛΗΣΕΩΝ

ΚΕΦ. 13 ΤΕΧΝΙΚΗ ΔΙΑΤΡΟΦΗ

 

ΥΓΙΕΙΝΗ

ΒΙΒΛΙΟ «ΥΓΙΕΙΝΗ-ΜΙΚΡΟΒΙΟΛΟΓΙΑ» Α’ ΤΑΞΗ

ΚΕΦ. 1   Η ΥΓΙΕΙΝΗ ΩΣ ΕΠΙΣΤΗΜΗ (ΟΡΙΣΜΟΣ ΥΓΙΕΙΝΗΣ-ΑΡΧΕΣ-ΣΚΟΠΟΙ- ΕΝΝΟΙΑ ΤΗΣ ΥΓΕΙΑΣ)

ΚΕΦ. 2   ΔΙΑΙΡΕΣΗ ΤΗΣ ΥΓΙΕΙΝΗΣ (ΓΕΝΙΚΑ)

ΚΕΦ. 3   ΥΓΕΙΑ (3.1 ΕΝΟΙΑ ΤΗΣ ΥΓΕΙΑΣ, 3.2 ΕΧΘΡΟΙ ΤΗΣ ΥΓΕΙΑΣ, 3.3 ΥΓΙΕΙΝΗ ΚΑΙ ΠΡΟΛΗΠΤΙΚΗ ΙΑΤΡΙΚΗ, 3.4 ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΥΓΕΙΑΣ)

ΚΕΦ. 4   ΕΠΙΔΗΜΙΟΛΟΓΙΑ-ΝΟΣΗΜΑΤΑ (4.1 ΓΕΝΙΚΑ, 4.2 ΤΑ ΛΟΙΜΩΔΗ ΝΟΣΗΜΑΤΑ, 4.4 ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΛΟΙΜΩΔΩΝ ΝΟΣΗΜΑΤΩΝ, 4.5 ΤΡΟΠΟΙ ΜΕΤΑΔΟΣΗΣ, 4.5.1 ΝΟΣΗΜΑΤΑ ΜΕΤΑΔΙΔΌΜΕΝΑ ΜΕΣΩ ΤΟΥ ΠΕΠΤΙΚΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ, 4.5.2 ΝΟΣΗΜΑΤΑ ΜΕΤΑΔΙΔΟΜΕΝΑ ΜΕ ΤΟΝ ΑΕΡΑ, 4.5.3 ΝΟΣΉΜΑΤΑ ΜΕΤΑΔΙΔΟΜΕΝΑ ΜΕ ΞΕΝΙΣΤΕΣ Ή ΦΟΡΕΙΣ, 4.5.4 ΣΕΞΟΥΑΛΙΚΩΣ ΜΕΤΑΔΙΔΟΜΕΝΑ ΝΟΣΗΜΑΤΑ)

ΚΕΦ. 5   ΥΓΙΕΙΝΗ

   5.1 ΥΓΙΕΙΝΗ ΤΟΥ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ

Α. ΑΤΜΟΣΦΑΙΡΙΚΟΣ ΑΕΡΑΣ (ΟΝΟΜΑΣΤΙΚΗ Ή ΧΗΜΙΚΗ ΣΥΣΤΑΣΗ) ΔΙΔΑΣΚΕΤΑΙ ΚΑΙ ΕΞΕΤΑΖΕΤΑΙ ΜΟΝΟ Η ΠΡΩΤΗ ΠΑΡΑΓΡΑΦΟΣ: «Η ΑΤΜΟΣΦΑΙΡΑ ……. ΣΤΟΝ ΕΙΣΠΝΕΟΜΕΝΟ ΑΕΡΑ»

Β. ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ

Γ. ΥΓΡΑΣΙΑ

Δ. ΑΤΜΟΣΦΑΙΡΙΚΗ ΠΙΕΣΗ

ΣΤ. ΗΛΙΑΚΗ ΑΚΤΙΝΟΒΟΛΙΑ

Ζ. ΑΤΜΟΣΦΑΙΡΙΚΗ ΡΥΠΑΝΣΗ

ΣΤΗ ΔΙΔΑΚΤΕΑ-ΕΞΕΤΑΣΤΕΑ ΥΛΗ ΠΕΡΙΛΑΜΒΑΝΟΝΤΑΙ ΟΙ ΣΕΛΙΔΕΣ 55 ΚΑΙ 56: «ΑΤΜΟΣΦΑΙΡΙΚΗ ΡΥΠΑΝΣΗ ΕΙΝΑΙ ….. ΤΗΝ ΤΟΠΟΓΡΑΦΙΚΗ ΘΕΣΗ ΤΩΝ ΠΟΛΕΩΝ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΟΛΕΟΔΟΜΙΑ.», ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΙΣ ΣΕΛΙΔΕΣ 57 ΕΩΣ 58, ΜΟΝΟ ΟΝΟΜΑΣΤΙΚΑ ΟΙ ΚΥΡΙΟΤΕΡΟΙ ΡΥΠΟΙ: 1. ΔΙΟΞΕΙΔΙΟ ΤΟΥΘΕΙΟΥ SO2, 2. ΜΟΝΟΞΕΙΔΙΟ ΤΟΥ ΑΝΘΡΑΚΑ CO, 3. ΔΙΟΞΕΙΔΙΟ ΤΟΥ ΑΝΘΡΑΚΑ CO2, 4. ΥΔΡΟΓΟΝΑΝΘΡΑΚΕΣ, 5. ΟΖΟΝ Ο3, 6. ΑΤΜΟΣΦΑΙΡΙΚΑ ΣΩΜΑΤΙΔΙΑ.

Η ΠΑΡΑΓΡΑΦΟΣ «ΕΙΝΑΙ ΒΕΒΑΙΟ ΟΤΙ ….ΠΕΡΙΟΔΟΝΤΙΚΩΝ ΝΟΣΗΜΑΤΩΝ», ΣΤΗ ΣΕΛΙΔΑ 59, ΔΕΝ ΠΕΡΙΛΑΜΒΑΝΕΤΑΙ ΣΤΗ ΔΙΔΑΚΤΕΑ-ΕΞΕΤΑΣΤΕΑ ΥΛΗ.

Η. ΑΚΤΙΝΟΒΟΛΙΑ

5.2. ΥΓΙΕΙΝΗ ΤΩΝ ΤΡΟΦΙΜΩΝ

5.2.1 ΑΛΛΟΙΩΣΕΙΣ ΤΡΟΦΙΜΩΝ

5.2.2 ΑΣΘΕΝΕΙΕΣ ΠΟΥ ΜΕΤΑΔΙΔΟΝΤΑΙ ΜΕ ΤΑ ΤΡΟΦΙΜΑ

5.2.4 ΥΓΕΙΟΝΟΜΙΚΑ ΜΕΤΡΑ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΤΡΟΦΙΜΩΝ

5.2.5 ΟΙ ΔΕΚΑ ΧΡΥΣΟΙ ΚΑΝΟΝΕΣ ΤΟΥ Π.Ο.Υ. ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΣΦΑΛΗ ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΙΑ ΤΩΝ ΤΡΟΦΙΜΩΝ

5.3   ΝΕΡΟ – ΥΔΡΕΥΣΗ

5.4   ΑΠΟΧΕΤΕΥΣΗ – ΑΠΟΡΡΙΜΑΤΑ

5.5   ΑΤΟΜΙΚΗ ΚΑΘΑΡΙΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΣΩΜΑΤΟΣ

(ΟΙ ΥΠΟΕΝΟΤΗΤΕΣ: «ΒΟΥΡΤΣΙΣΜΑ», «ΣΩΣΤΗ ΔΙΑΤΡΟΦΗ», «ΦΘΟΡΙΟΥΧΑ ΣΚΕΥΑΣΜΑΤΑ», «ΕΠΙΣΚΕΨΕΙΣ ΣΤΟΝ ΟΔΟΝΤΙΑΤΡΟ» ΕΙΝΑΙ ΕΚΤΟΣ ΔΙΔΑΚΤΕΑΣ-ΕΞΕΤΑΣΤΕΑΣ ΥΛΗΣ)


 


Σελίδα 4 από 17